Akerbouw is een Bouw- en Restauratiebedrijf waar vaklieden gepassioneerd en op ambachtelijke wijze aan unieke projecten werken. Bij Akerbouw is een team van 40 collega’s werkzaam, zowel op kantoor als op de bouwplaats. Het kantoor is gevestigd in Uitgeest. Het werkgebied is Noord-Holland.

Akerbouw bestaat uit een enthousiaste en ondernemende club mensen. Gedreven om elke dag het beste resultaat neer te zetten voor de mooie, duurzame en technisch hoogwaardige projecten die we gegund krijgen. Het verantwoordelijkheidsgevoel voor onze werken is groot. Net als de betrokkenheid bij elkaar. Collega’s helpen elkaar, leren van elkaar en brengen elkaar naar een hoger niveau. Het maakt ons tot een hechte organisatie waar het prettig werken is en waar iedereen de drive heeft om samen een prestatie neer te zetten. Want daar krijgen we allemaal energie van. Jij ook?

Wat hebben wij jou te bieden?

Bij Akerbouw geloven wij dat gelukkige medewerkers beter presteren. Een leuke werkomgeving en goede arbeidsvoorwaarden dragen bij aan jouw werkplezier:

  • Gezellige werksfeer met bijeenkomsten, diverse uitjes en bijzonder leuke collega’s;
  • Mooie projecten in de regio;
  • Korte lijnen, veel kennis en vakmanschap;
  • Ruimte voor eigen initiatief, kennisuitwisseling en persoonlijke groei, zowel binnen je functie als middels opleidingen;
  • Verder bieden wij een goed salaris, mooie arbeidsvoorwaarden en een soliede pensioenregeling.

Wat ga je bij ons doen?

Als uitvoerder werk je aan nieuwbouw-, verbouw- en restauratieprojecten in de Bouw en Restauratie op verschillende locaties. Je draagt zorg voor het plannen en het uitvoeren van de werkzaamheden en bewaakt de voortgang. Je stuurt de timmermannen, voorlieden en onderaannemers aan en zorgt ervoor dat alles volgens planning verloopt en binnen het budget past. Je waarborgt de kwaliteit van het werk en stelt de veiligheid en gezondheid van de medewerkers voorop. Je overlegt met opdrachtgevers inzake meer- en minderwerk, afwijkingen en doet verbetervoorstellen. Afsluitend ben je verantwoordelijk voor een goede administratieve afwikkeling.

Wat breng je mee?

  • Je bent goed in de omgang met mensen en legt makkelijk contact.
  • Je weet in elke situatie de juiste communicatiestijl te kiezen.
  • Jij werkt gestructureerd en denkt en werkt op een procesmatige wijze.
  • Je hebt een technische opleiding op MBO of HBO niveau en eventuele aanvullende opleidingen (KOB, leermeester, restauratietechniek etc.) succesvol afgerond en beschikt over leidinggevende ervaring binnen de bouw.
  • Het is een pré als je interesse en ervaring hebt in het restauratievak.
  • Je bent in het bezit van het rijbewijs B (BE is een pré).

Onze arbeidsvoorwaarden

Wil je eerst meer weten? Zo is het bij ons geregeld:

  • Gewoon een goed salaris, met alles wat daarbij hoort
  • Zes weken collectief vakantie + twee of drie extra weken vrij
  • Een goeie studiekostenregeling
  • Reiskostenvergoeding of - voor sommige functies - een lease- of bedrijfsauto
  • Collectieve ziektekostenverzekering
  • Kwalitatieve bedrijfskleding en gereedschap

Sollicitatieprocedure en onboarding

Dat gaat makkelijk via deze pagina of door je brief en cv te mailen naar Ilse Danhoff: idanhoff@beentjesbouwgroep.nl.

Je mag ons alles vragen en wij horen graag waar jij blij van wordt en wat je bij ons wilt leren.

Wil je een dagje meedraaien? Of eens praten met een van onze collega’s? Daar maken we graag tijd voor.

Als het klikt, dan klikt het en kunnen we de afspraken op papier zetten.

We heten je welkom in onze mooie club!

Solliciteer of neem contact met ons op

Wil je ons team komen versterken? Solliciteer op onze vacature of stuur een open sollicitatie. Misschien wil je liever eerst eens koffie komen drinken, bel of mail ons gerust!

Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 4 MB.